BODA BORG

Heldag på Boda Borg blev det idag med Syster Mikkiz och Stefan.
Efter klockan nio drog jag för att hämta upp de två på Färjestad, sen efter en korv och mos frukost så var vi påväg till Skoghall...eller ah, jag körde samtidigt som jag åt xD
Tror vi var framme lite efter tio, då drog galenskaperna igång med en gång. Efter en massa springande, klättrande och klurigheter så klarade vi alla banor...eller ah, nästan alla iaf. Banan som heter "Tuff, tuffare, tuffast", klarade vi inte sista....vilket är den absolut svåraste på Boda Borg.
Hade riktigt kul, och fick samtidigt min dagliga träning :P haha
Min kropp kommer vara väldigt öm imorgon, och jag klämde min fot i en ståldörr, så den är väldigt blå och svullen nu. Den kommer se så mkt värre ut imorgon :o
Friskis blir det ändå imorgon, även sola!!





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0