DEAN GEYER

Till alla Gleeks där ute...ni vet vad jag snackar om ;)
Min nya kärlek är Dean Geyer, en australiensk sångare/skådis som nu är med i älskade Glee.
Hans sjukt fina ögon får mig att smälta varje gång han kommer i bild, oooofh, säger jag bara :o
Dean kan sjunga, agera OCH han är så sjukt sexig...vad mer kan man önska sig ;)
Kolla in bilderna på min nya pojkvän asså !
Grööööööööööööööööööna vackra ögon...ge mig honom!! <3
Perfektion kallas de <3
De första man såg av honom i Glee var när han klev ur duschen...asså det är tv-serien Glee's fel att jag är kär i honom nu asså :o ush på dem, men tack gode gud ;) mohahh
Han var med i Australienska Idol år 2006, och uuh så söt han var med långt hår! 
Så nu måste jag även kolla på de...eller ah, kolla hans framträdanden iaf :)
Han är även med i Tv-serien Terra Nova, så nu måste jag ju se den bara för de...jag som tänkte skippa den eftersom att jag har 10000 andra serier jag följer. Men måste man så måste man ;)
Never Back Down 2 måste jag se igen med, för nu vet jag att han är med...är inte 100 på om jag verkligen sett den, men nu ska jag fan se den =))
iiiiiiiiii, jag har Dean feber ;)
C´mon...u can't blame me ;)
Look at his smile <3

Seriöst...född i South Africa, uppväxt i Australien...ojojoj, hör bara på hans dialekt!!
 
 Scenen...yuuuuuuuum <3
Vill även säga tack till Glee för att dem casta ännu två snyggingar, Jacob Artist och Blake Jenner =)
 Jacob som spelar Noah Puckermans halvbror, han gör ett sjukt bra jobb...men jag saknar ändå "Puck" lite!
Blake vann årets omgång utav the Glee-project, och jag hoppas på att han gör ett bra jobb i Glee.
Tror hans karaktär kommer debutera i fjärde avsnittet, och jag ser sååå fram emot de =)
Gleek forever <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0