RANDOM MINNE

Vad: Ölspelet med folk
När: 10 april 2009
Vart: Hemma hos mamma på Gruvlyckan

Började med en chillkväll med lite folk, spelade ölspelet och drack lite.
Efter ett tag hörde Deas av sig och kom förbli med lite annat folk.
Kvällen slutade med att Stefan tog en cykel och pappa blev arg på oss och sa åt mig att komma in.
Jag blev förbannad och less på honom...men aah, de ordnade sig...jag fick hämta cykeln -.- xD
Lugnt och trevligt med lite folk
Bromance ;)
Ojojoj, de var längesen ;)
Brudarna =)
Mikkiz och Vicky myser ;) mohaah
Deas och Tobbe kom förbi. =)
...även lille Stefan...väldigt lilla!! xD
Deas bäddade min säng xD ahaha, skräll :P
Henric kom även en sväng =)
Sen bar det av mot Max...men jag kom aldrig fram :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0