RANDOM MINNE

Ny kategori till bloggen!
Jag har nu gått igenom den externa hårddisken, och hittat en hel del bilder från förr ;)

Random Minne -
Vad: 18 års firande
När: 16 maj 2009:
Vart: Boltic Stugan, Karlstad

Galet firande som började med en massa vin och skratt och slutade i katastrof.
Kvällen började med att jag och några av mina närmaste vänner gjorde oss iordning hemma hos mig, drack lite gott och hade skoj. Sen tog vi bussen till Boltic stugan där ett litet gäng väntade, därav dem andra två födelsebarnen Vicky och Angelica. Mer och mer folk kom under kvällen, och för de mesta vart de sjukt kul och trevligt. Emot slutet blev det lite kaos, jag har inte riktigt koll på vad som hände, men de blev en liten fight inne i huset, och jag kom i kläm. Jag fick en knytnäve i fejan utav en av de killar som inte vart bjudna, så försökte slänga ut honom. Det hela blev inte så lyckat, för han kom tillbaks och gjorde några av killarna förbannade. Han åkte på storstryk och hamnade på sjukhus, och det var just där som kvällen slutade. Klockan vart väll runt två ändå, så vart inte alltför illa.
Här kommer iaf några bilder från mitt kära minne:
Jag och Tess gör oss klara för kvällens galenskaper ;) woopwoop <3
Deas kom efter ett tag, woop woop =))
Födelsedagsbarnen! =)
Så vart de folk!
Jennifer kom meeee!! Min söta brud de =)<3
Var tvungen att ladda upp en bild på Stefan..som han såg ut förr ;) mohaha!! Önskad utav Mikkiz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0