SKÖN DAG!

Måndag, och idag har jag tagit lillebror till dagis, solat, tränat, bastat, vart på stan och handlat mat.
Ojojoj, det lät mycket :P
Började med att jag vaknade innan åtta för att väcka bror min, se till så att han åt och klä på honom för att sedan ta honom till dagis. Det gick smidigt och bra, och jag hade tänkt att jag skulle lägga mig och vila till klockan tio..men nej nej...ehm, det var nämligen så bekvämt i sängen, så jag ville inte gå upp xD
Men klockan elva fick jag dra mig i kragen och tvinga mig själv upp. Hämtade syster och drog till stan för att sola ett tag, riktigt skönt var de! Ringde sedan till Emil, som kom till Friskis med oss, kul kul!! =) Blir väll på onsdag med...hoppas jag =))
När vi hade gymat och stretchat klart så blev det dusch och lite bastu för mig och syster...riktigt nice var de vill jag lova. Så efter de kände vi oss fräsha och fina, då bar det ner till stan för att träffa mammi. Vi köpte en dress till ett av mina värdbarn i USA...vi ska nämligen skicka ett litet paket till mina godingar...som jag saknar en massa!!!
Sade hej då till mammi och syster för att bege mig till ICA Maxi där jag handlade till taco käk, yumyum =)
Väl hemma så väntade ett paket från Nelly på mig, glad jag blev! Kläderna jag hade beställt såg riktigt bra ut, inte bara på bilderna, men även på mig. Dem behåller jag asså ! Nu väntar jag bara på att min jacka och väska från Bon Prix ska komma! Yeahy!
Nu sitter jag här i sängen på gruvis och funderar på allt...och med "allt", så menar jag de som virrar runt i mitt huvud just nu:
 
Au Pair Intervjuer
Australien - Work & Travel
Backpacking
Sista minuten resa
Arbetsförmedlingen
Norge
Tatuering
Träning
Jobb
Bartenderskola
 
och endel andra saker...ehm, vet ju inte vart jag ska börja :P
Men iaf, nu ska jag först och främst boka in mig själv på en yoga kurs på Friskis och Svettis. Känner att det är någonting som jag måste testa =))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0