TOP 5

 Detta är låtarna som spelas som flitigast i mina öron just nu, dem som jag alltid höjer ljudet på när dem spelas på radion och som får mig att sjunga med ;))
Taylor Swift brukar oftast lyckas med sina låtar, och denna har en riktigt bra melodi och sound...denna tycker jag verkligen om, samma sak som hennes förra "mean". Like like =))
 Smått udda, men det är därför man gillar den ;) Fattar inte vad han sjunger, men fastnar den, så brukar den stanna ett bra tag...plus att dansen gör ju det hela så underbart ;)
 Maroon 5 är ju helt underbara! Hit efter hit, dem bara rullar in, "moves like Jagger", "Payphone" och nu denna underbara låt! Älskar verkligen denna...de kan min syster nog instämma med, varje gång vi åker i bilen och denna kommer på så höjer jag ;) mohaha!
 Like like like a lot! Tycker om deras röster, och sen så är texten rätt bra. Vill höra mer från Stooshe, jag väntar på nästa hit =))
FUN...som kom från ingenstans typ, finns inte så mycket att säga om denna, den talar för sig själv helt enkelt, videon är grym och sången är underbar. Klockren !

Kommentarer
Postat av: Emil W

Själv tycker jag hungry hearts som en solklar etta :D

Svar: Black heart menar du...eller ? :P
Izza

2012-09-16 @ 23:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0