WHO TO BE?

Läste nyss systers blogg, och såg att hon hade kollat halloweenkostymer.
Kände att de lockade lite faktiskt, det är ju ett tag kvar, men de blir troligen halloween fest på nöjes =)
Jag har en buccaneer dräkt, för er som inte vet vad de är, så är det typ pirataktig kosym.
Jag vet vilken typ av dräkt jag vill ha...typ nått i denna stilen:
För er som sett filmen Sucker Punch, så vet ni vilka dessa två är.
Sweet Pea och Blondie!!
Jag funderar starkt på Sweet Pea faktiskt, men inte säker :)
Denna var lite rolig med, älskar att man får en liten ryggsäck med :P
Inte för att jag har sånna pattar, så undrar hur den skulle sitta på mig...
Dessa tre hittade jag på bodega.se

Typ krigarstilen, de mer tuffa och hårda gillar jag verkligen!
Denna fick dåliga kommentarer från folk, så de blev jag less på, annars är den grym!!
Superhjälte sidekick, ja varför inte =)
Materialet är väldigt speciellt, så venne riktigt med denna.
 
 
Armé brud!! Snygga färger...skräll att jag skulle älska denna xD haha
Burlesque är sjukt sexigt...jag gillade denna extra mycket!! Ta bort hatten, och det är perfekt!
Dessa hittade jag på Partykungen.se, bra priser...men ett tips är att kolla runt lite, du KAN hitta samma billigare på annat ställe.

Sista sidan som jag kollat på är presentero.se
Min drömkostym är Robin Hood!!
Så grymt fiiiin! När jag hittar den perfekta Robin Hood dräkten, så köper jag den med en gång!
Denna kostar dock runt tusen spänn, men åååh vad jag älskar den <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0