BÖRJAN PÅ EN NY VECKA

Hejhej!
Måndag idag, eller ah nu är klockan halv ett så de är ju tisdag...men men :P
Idag, har det var full fart...ställde klockan på halv nio för att sedan sitta i telefonkö till vårdcentralen i över 10 minuter -.- Men så när jag väl kom fram så gick de bra, så har tid på tidag nästa vecka för en hälsoundersökning =)
Vart hur trött som helst, men kunde inte riktigt somna :o Så halvsov fram till efter tolv och sen drog jag med syster till ONOFF för att byta min kamera, så nu har jag en ny och fräsh en som jag ska ta väl hand om :P
Drog sen och hämtade mamma på jobbet och hem och käkade. Sen kollade vi på lite youtube klipp, jag, mamma och syster, mys vart de litt =)
Glömde helt bort mitt jobb xD men så ringde pappa och påminde mig, så blev att hoppa in i bilen, dra med syster och hämta faster på avlastningshemmet. Vart lite sen till bowlingen, men men vart inte så farligt.
Åkte sen och lämnade faster, och åkte sen till mamma igen, för att dra vidare till Amanda =)
Pratade lite, sen blev det att åka lite bil =) Först solade Amanda, sen blev de bio, "min låtsasfru" blev det, roliga scener, så skrattade endel...Adam Sandler är grym ;)
Lämnade Amanda hemma och åkter sen hem, så här är jag nu, i min älskade säng på gruvis och kollar på ett avsnitt av förhäxad. Känner att jag är lite småhungrig, så blir att ta nått att tugga på tror jag.
Imorgon drar jag med syster till polisen för att fixa ett nytt pass, och kolla upp straffregister info :P
Blir väl att lämna in mobilen på lagning med, innan alla knappar åker av xD
Blir kanske optikern imorgon med, behöver nya glasögon så =)
Ne nu blir de snart sova, bye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0