BIG BROTHER!

Årets big brother kommer bli sjukt intressant, just nu sitter jag och kollar på tredje avsnittet.
Hannah W är världens pinsamaste person, jag tycker om Marcel sjukt mycket som sätter dit henne hela tiden.
Jag kan ju inte sluta kolla på BB, mest för denna person som jag verkligen hoppas inte är på riktigt. Hon skämmer ut hela Sverige...hon säger att hon inte är från Sverige...tror hon sa att hon var Ryss, hoppas på de iaf!!
2002 vart lätt bästa året av Big Brother, Alex, Peter och Ulrika vart dem bästa deltagarna som vart i BB, tror nog igen kommer slå dem.
Ulrika vart Värmlänsk, sen Alex med tror ja...kommer inte riktigt ihåg, men vill ha mer av de goa och glaa Värmläningarna. =)

STÖÖÖÖÖÖRD!!!
Hannah W: Jag hatar ingen!
VAFAN säger hon!!! Hennes blogginlägg säger "Jag hatar Svenska killar", i bloggen hennes har hon använt ordet en miljon gånger!!! Sen säger hon att hon alltid säger vad hon tycker och att hon är väldigt ärlig...BULLSHIT!!

LAS VEGAS!

Idag har jag fixat en massa!!!
Mitt flyg till San Diego, bussen till Vegas från LA och hotellet i Vegas är nu fixat!!
De som återstår att fixa är mitt flyg till Newark, hotell i LA och buss från NY till Hartford.
Jag tror att jag har allt under koll, och jag är så sjukt glad att saker och ting börjar dra ihop sig.

Jag är så himla glad att jag kollade hotellen idag, för de i Vegas fick jag nämligen halva priset på!! Så vi stannar två personer för samma pris som jag trodde skulle gå åt. Jag är så sjukt nöjd med de!!
Nu är de bara lite småsaker som ska fixas, som vart vi ska, vad vi måste göra, om vi ska till Grand Canyon...får se om jag har pengar till de. Skulle så gärna vilja åka dit.
Jag har pratat med mina värdföräldrar, och de finns tydligen sjukt mycket att göra i Vegas...de hade jag ju väntat mig...dah =) Men Jag ska försöka planera in så mycket som möjligt att hinna med, när man väl är där så vill man ju göra ALLT =) Amanda blir ju 21 under tiden vi är där...och den kvällen kommer bli GALEN!!
För er som inte fattat de så är jag sjukt taggad och månaden Maj 2012 kommer bli den bästa =)
What happens in Vegas, stays in Vegas....eller? ;)

SAN DIEGO!

Idag fick jag äntligen prata med familjen och Amanda på skype. Fick hjälp av min kusin för att ta bort skiten som blockade så att jag inte kunde skypa eller prata via facebook chatten. Woho =)
Så, idag har jag bokat ett hostel i San Diego och bussen från San Diego till Los Angeles. På grund av att jag inte vart till banken idag, så har jag inte kunnat boka mina flyg. Så imorgon blir det att boka dem och kanske bussen till Vegas. Allt jag har planerat till första destinationen är snart klar, och såhär ser det ungefär ut:

2 Maj: Jag tar flyget från Hartford, CT till San Diego, CA. Möter upp Amanda runt klockan sju på flygplatsen och tar bussen till vårt hostel för att checka in klockan åtta. Ut och äta, ta de lugnt och bara hänga!!

3 Maj: Min födelsedag, jag blir de stora 21. De blir att fira på San Diego Zoo från 9.00 till 18.00 och efter de bär de förhoppningsvis av till Jimmy Love's, en restaurang/bar med live music. Blir middag och lite dans kanske =)

4 Maj: Kanske hyra varsin cykel och åka till stranden, eller shopping på Fashion Valley Shopping Center.

5 Maj: Sea World från 10.00 till 18.00, sen hittar vi på något kul på kvällen =)

6 Maj:  Sista dagen i San Diego, strand och sightseeing hela dagen.

7 Maj: Chackar ut klockan 10.00 från hostelet och drar till busstationen för att ta bussen klockan 11.15 till Los Angeles. Framme i LA runt klockan två.

Nästa helg blir det att planera LA, se till att hotellet där är bokat och kolla upp rabatter till alla parker och saker vi ska göra.
Idag är det 72 dagar kvar tills min resemånad börjar. Ser verkligen fram emot de, kommer bli den bästa månaden EVER!!!! =)
San Diego...soon <3

WHO'S THAT GIRL!!

Zooey Deschanel är sjukt rolig i den nya komediserien "New Girl".
Jag verkligen älskar den showen, kan inte sluta skratta när jag kollar på den =)
Jag är nog en av dem största nördarna när de kommer till tv serier. På mitt konto på tv-kalendern.se så har jag över 30 serier på min lista.
Har du inte sett serien, så kolla. Me like <3

GREAT GLAM!

Riktigt utmanande och snygga kläder hittar du på denna sida: www.greatglam.com, hade jag haft modet och kroppen för de så hade jag lätt köpt mer härifrån =)
Även fast du är i sverige så kan du beställa härifrån, tror de kostar lite mer om du inte köper för speciellt mycket pengar, men min syster gjorde de...och jag tror att hon sa att de vart värt de =)
De som är dumt med denna sida är att modellerna är super smala med mega pattar xD Så tro inte att dem kommer sitta så på dig...om du inte har en sådan kropp :P
Denna tycker jag verkligen om...inte för att jag skulle valt att gå ut så...hade valt att haft ett linne under ja xD
Funderar på att köpa denna, måste tänka lite mer dock =) hih
Hade jag haft brösten att fylla ut denna med så hade jag lätt köpt den =)
Denna är söt, tror dock att den sitter bättre på någon med mindre bröst.
Söt topp, men tubtoppar är inte mina favoriter precis.
Älskar denna topp!! Har kollat på den ett tag...vill ha!!
Me like!!!
Klänningarna på denna sida är för de mesta väldigt korta och tajta, jag köpte en klänning...den visade sig vara lika kort som en lite längre topp xD Så den använder jag då inte som klänning :P

SHOPPING I USA!

När jag kom till USA så vart jag så glad, för tänkte på all shopping!! Den lön jag får här är inte mycket, så i början shoppade jag endel, men inte nu längre. Det finns massor med bra affärer här, mina favoriter är Forever 21, Wet Seal, Marshalls, Abrecrombie & Fitch, American Eagle, Old Navy och flera. Wet Seal är min absoluta favorit, men den finns inte överallt, hittar ingen här i närheten, men passade på att shoppa där när jag var i Miami =)
Just nu håller jag på att kolla på nätet efter lite kläder till resemånaden som börjar i Maj, vet inte riktigt hur mycket pengar jag kan handla för nu, men något måste jag ju kunna köpa =)
När jag kommer till Vegas så måste jag ju ha lite snygga party kläder!! ;)
Min värdfamilj ska till en väns hus ikväll, så ett avsnitt av Revenge blir tillsammans med coca cola och popcorn samtidigt som jag kollar efter kläder på nätet, de låter som en bra kväll, juppjupp =)
På ett sätt tycker jag att det är enklare att köpa kläder i Sverige, jag vet vad jag gillar och jag vet vart jag ska kolla. Här är de inte lika lätt...men men =)

ERROR!!

Min dator är tillbaks, men när den inte funkar som jag vill att den ska funka så blir jag så trött!!
Så imorse när jag vaknade så vart jag så glad...för idag kunde jag äntligen prata med min familj och Amanda igen på skype eller med facebook video. Så laddade ner allt och försökte ringa upp mammi...men nej, de funkade inte alls!! Över två timmar med att ha försökt fixat skiten så vill jag kasta min dator i väggen.
Jävla fucking helvetes brandvägg!!! Fattar inte mycket, så försökte få hjälp av farbror, gjorde allt han sa...men nej nej!!!!! Gjort allt för att få igång de, msn funkar inte heller, AAAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!!
Inombords skriker jag!!! Önskar att de jävla acer företaget kunde läsa mitt brev och inte startat om hela datorn!!
Jag söker på google och gör allt som dem säger att jag ska göra för att få skiten att funka...HATA datorer ibland!
Nej, nu ska jag ta en liten paus från problemet och nörda lite serier, har endel att komma ikapp. Vampire Diaries och Switched at Birth står på min lista över saker att göra idag.
Coca cola och godis får trösta mig !! Imorgon bokar jag mitt flyg till San Diego och Newark, även bussarna ska fixas. Sen är de bara hotellen kvar som måste fixas innan maj =)

KATASTROF!

Efter över en månad utan min älskade dator så har jag äntligen fått den fixad och skickad tillbaks till mig. Datorn tog en tripp till Texas för att bli reparerad efter att min mellersta pojk snubblat på sladden. Jag kunde inte ladda upp datorn och spara mina bilder som jag hade på där, så nu är allt borta. Jag är så sjukt arg på mig själv att jag inte sparade sakerna. Det vart flera tusen bilder och några hundra små klipp som jag samlat på mig under mitt år här. Jag har fällt några tårar, men försöker att inte tänka på de...dem sakerna kommer jag aldrig få tillbaks, känns hur jobbigt som helst...men så går de när man är dum :/
I alla fall, ska sluta klaga på de nu...måste gå vidare, så nu ska jag fan fota ALLT mina två sista månader med min värdfamilj!! Det är nu 74 dagar kvar tills min resemånad börjar och jag får träffa underbara Amanda igen!! Det hela känns underbart, och nu i helgen ska jag boka mina flyg =)
Ska även skypa en massa i helgen, har inte kunnat gjort de på över en månad, så känner att de är ett måste =)
Jag har mindre än hundra dagar kvar i USA, det hela känns väldigt konstigt, men jag är redo att komma hem igen. Nu i helgen ska jag även kolla lite jobb och fixa med mitt CV, måste ligga i nu när jag kommer hem precis innan sommaren börjar.
När jag tänker på min hemkomst så får jag lite ont i magen faktiskt, det finns så många frågor som ingen kan svara på: vad ska jag göra nu?, kommer jag få jobb?, ska jag plugga?, kommer jag ångra mig att jag inte förlängde?, kommer folket vara demsamma?....listan är lång med funderingar.
Menmen, jag ser fram emot att komma hem och starta mitt liv...jag kommer vara 21 när jag väl kommer hem, så någonting måste jag se till att göra =)
Man måste våga för att vinna!!
Juste ja...funderar på att tatuera mig igen =)
Jag och några andra tjejer har pratat om de, Robyn gjorde nyss en, så jag blev sugen.
Jag tror att jag vet vad jag vill göra, och jag vet vart jag ska ha den.
Mer än så säger jag inte ;)