LAS VEGAS!

Idag har jag fixat en massa!!!
Mitt flyg till San Diego, bussen till Vegas från LA och hotellet i Vegas är nu fixat!!
De som återstår att fixa är mitt flyg till Newark, hotell i LA och buss från NY till Hartford.
Jag tror att jag har allt under koll, och jag är så sjukt glad att saker och ting börjar dra ihop sig.

Jag är så himla glad att jag kollade hotellen idag, för de i Vegas fick jag nämligen halva priset på!! Så vi stannar två personer för samma pris som jag trodde skulle gå åt. Jag är så sjukt nöjd med de!!
Nu är de bara lite småsaker som ska fixas, som vart vi ska, vad vi måste göra, om vi ska till Grand Canyon...får se om jag har pengar till de. Skulle så gärna vilja åka dit.
Jag har pratat med mina värdföräldrar, och de finns tydligen sjukt mycket att göra i Vegas...de hade jag ju väntat mig...dah =) Men Jag ska försöka planera in så mycket som möjligt att hinna med, när man väl är där så vill man ju göra ALLT =) Amanda blir ju 21 under tiden vi är där...och den kvällen kommer bli GALEN!!
För er som inte fattat de så är jag sjukt taggad och månaden Maj 2012 kommer bli den bästa =)
What happens in Vegas, stays in Vegas....eller? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0