GREAT GLAM!

Riktigt utmanande och snygga kläder hittar du på denna sida: www.greatglam.com, hade jag haft modet och kroppen för de så hade jag lätt köpt mer härifrån =)
Även fast du är i sverige så kan du beställa härifrån, tror de kostar lite mer om du inte köper för speciellt mycket pengar, men min syster gjorde de...och jag tror att hon sa att de vart värt de =)
De som är dumt med denna sida är att modellerna är super smala med mega pattar xD Så tro inte att dem kommer sitta så på dig...om du inte har en sådan kropp :P
Denna tycker jag verkligen om...inte för att jag skulle valt att gå ut så...hade valt att haft ett linne under ja xD
Funderar på att köpa denna, måste tänka lite mer dock =) hih
Hade jag haft brösten att fylla ut denna med så hade jag lätt köpt den =)
Denna är söt, tror dock att den sitter bättre på någon med mindre bröst.
Söt topp, men tubtoppar är inte mina favoriter precis.
Älskar denna topp!! Har kollat på den ett tag...vill ha!!
Me like!!!
Klänningarna på denna sida är för de mesta väldigt korta och tajta, jag köpte en klänning...den visade sig vara lika kort som en lite längre topp xD Så den använder jag då inte som klänning :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0