ERROR!!

Min dator är tillbaks, men när den inte funkar som jag vill att den ska funka så blir jag så trött!!
Så imorse när jag vaknade så vart jag så glad...för idag kunde jag äntligen prata med min familj och Amanda igen på skype eller med facebook video. Så laddade ner allt och försökte ringa upp mammi...men nej, de funkade inte alls!! Över två timmar med att ha försökt fixat skiten så vill jag kasta min dator i väggen.
Jävla fucking helvetes brandvägg!!! Fattar inte mycket, så försökte få hjälp av farbror, gjorde allt han sa...men nej nej!!!!! Gjort allt för att få igång de, msn funkar inte heller, AAAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!!
Inombords skriker jag!!! Önskar att de jävla acer företaget kunde läsa mitt brev och inte startat om hela datorn!!
Jag söker på google och gör allt som dem säger att jag ska göra för att få skiten att funka...HATA datorer ibland!
Nej, nu ska jag ta en liten paus från problemet och nörda lite serier, har endel att komma ikapp. Vampire Diaries och Switched at Birth står på min lista över saker att göra idag.
Coca cola och godis får trösta mig !! Imorgon bokar jag mitt flyg till San Diego och Newark, även bussarna ska fixas. Sen är de bara hotellen kvar som måste fixas innan maj =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0