KATASTROF!

Efter över en månad utan min älskade dator så har jag äntligen fått den fixad och skickad tillbaks till mig. Datorn tog en tripp till Texas för att bli reparerad efter att min mellersta pojk snubblat på sladden. Jag kunde inte ladda upp datorn och spara mina bilder som jag hade på där, så nu är allt borta. Jag är så sjukt arg på mig själv att jag inte sparade sakerna. Det vart flera tusen bilder och några hundra små klipp som jag samlat på mig under mitt år här. Jag har fällt några tårar, men försöker att inte tänka på de...dem sakerna kommer jag aldrig få tillbaks, känns hur jobbigt som helst...men så går de när man är dum :/
I alla fall, ska sluta klaga på de nu...måste gå vidare, så nu ska jag fan fota ALLT mina två sista månader med min värdfamilj!! Det är nu 74 dagar kvar tills min resemånad börjar och jag får träffa underbara Amanda igen!! Det hela känns underbart, och nu i helgen ska jag boka mina flyg =)
Ska även skypa en massa i helgen, har inte kunnat gjort de på över en månad, så känner att de är ett måste =)
Jag har mindre än hundra dagar kvar i USA, det hela känns väldigt konstigt, men jag är redo att komma hem igen. Nu i helgen ska jag även kolla lite jobb och fixa med mitt CV, måste ligga i nu när jag kommer hem precis innan sommaren börjar.
När jag tänker på min hemkomst så får jag lite ont i magen faktiskt, det finns så många frågor som ingen kan svara på: vad ska jag göra nu?, kommer jag få jobb?, ska jag plugga?, kommer jag ångra mig att jag inte förlängde?, kommer folket vara demsamma?....listan är lång med funderingar.
Menmen, jag ser fram emot att komma hem och starta mitt liv...jag kommer vara 21 när jag väl kommer hem, så någonting måste jag se till att göra =)
Man måste våga för att vinna!!
Juste ja...funderar på att tatuera mig igen =)
Jag och några andra tjejer har pratat om de, Robyn gjorde nyss en, så jag blev sugen.
Jag tror att jag vet vad jag vill göra, och jag vet vart jag ska ha den.
Mer än så säger jag inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0