BIG BROTHER!

Årets big brother kommer bli sjukt intressant, just nu sitter jag och kollar på tredje avsnittet.
Hannah W är världens pinsamaste person, jag tycker om Marcel sjukt mycket som sätter dit henne hela tiden.
Jag kan ju inte sluta kolla på BB, mest för denna person som jag verkligen hoppas inte är på riktigt. Hon skämmer ut hela Sverige...hon säger att hon inte är från Sverige...tror hon sa att hon var Ryss, hoppas på de iaf!!
2002 vart lätt bästa året av Big Brother, Alex, Peter och Ulrika vart dem bästa deltagarna som vart i BB, tror nog igen kommer slå dem.
Ulrika vart Värmlänsk, sen Alex med tror ja...kommer inte riktigt ihåg, men vill ha mer av de goa och glaa Värmläningarna. =)

STÖÖÖÖÖÖRD!!!
Hannah W: Jag hatar ingen!
VAFAN säger hon!!! Hennes blogginlägg säger "Jag hatar Svenska killar", i bloggen hennes har hon använt ordet en miljon gånger!!! Sen säger hon att hon alltid säger vad hon tycker och att hon är väldigt ärlig...BULLSHIT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0