SAN DIEGO!

Idag fick jag äntligen prata med familjen och Amanda på skype. Fick hjälp av min kusin för att ta bort skiten som blockade så att jag inte kunde skypa eller prata via facebook chatten. Woho =)
Så, idag har jag bokat ett hostel i San Diego och bussen från San Diego till Los Angeles. På grund av att jag inte vart till banken idag, så har jag inte kunnat boka mina flyg. Så imorgon blir det att boka dem och kanske bussen till Vegas. Allt jag har planerat till första destinationen är snart klar, och såhär ser det ungefär ut:

2 Maj: Jag tar flyget från Hartford, CT till San Diego, CA. Möter upp Amanda runt klockan sju på flygplatsen och tar bussen till vårt hostel för att checka in klockan åtta. Ut och äta, ta de lugnt och bara hänga!!

3 Maj: Min födelsedag, jag blir de stora 21. De blir att fira på San Diego Zoo från 9.00 till 18.00 och efter de bär de förhoppningsvis av till Jimmy Love's, en restaurang/bar med live music. Blir middag och lite dans kanske =)

4 Maj: Kanske hyra varsin cykel och åka till stranden, eller shopping på Fashion Valley Shopping Center.

5 Maj: Sea World från 10.00 till 18.00, sen hittar vi på något kul på kvällen =)

6 Maj:  Sista dagen i San Diego, strand och sightseeing hela dagen.

7 Maj: Chackar ut klockan 10.00 från hostelet och drar till busstationen för att ta bussen klockan 11.15 till Los Angeles. Framme i LA runt klockan två.

Nästa helg blir det att planera LA, se till att hotellet där är bokat och kolla upp rabatter till alla parker och saker vi ska göra.
Idag är det 72 dagar kvar tills min resemånad börjar. Ser verkligen fram emot de, kommer bli den bästa månaden EVER!!!! =)
San Diego...soon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0