SHOPPING I USA!

När jag kom till USA så vart jag så glad, för tänkte på all shopping!! Den lön jag får här är inte mycket, så i början shoppade jag endel, men inte nu längre. Det finns massor med bra affärer här, mina favoriter är Forever 21, Wet Seal, Marshalls, Abrecrombie & Fitch, American Eagle, Old Navy och flera. Wet Seal är min absoluta favorit, men den finns inte överallt, hittar ingen här i närheten, men passade på att shoppa där när jag var i Miami =)
Just nu håller jag på att kolla på nätet efter lite kläder till resemånaden som börjar i Maj, vet inte riktigt hur mycket pengar jag kan handla för nu, men något måste jag ju kunna köpa =)
När jag kommer till Vegas så måste jag ju ha lite snygga party kläder!! ;)
Min värdfamilj ska till en väns hus ikväll, så ett avsnitt av Revenge blir tillsammans med coca cola och popcorn samtidigt som jag kollar efter kläder på nätet, de låter som en bra kväll, juppjupp =)
På ett sätt tycker jag att det är enklare att köpa kläder i Sverige, jag vet vad jag gillar och jag vet vart jag ska kolla. Här är de inte lika lätt...men men =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0