LÖRDAG!

Helgen är igång och jag känner mig så avslappnad för en gångs skulle =)
Ingen utgång för min del, kommer inte bli på ett bra tag heller, känner helt enkelt inte för de, så idag ska jag göra klart min video till Cultural Care Au-Pair ansökan (y)
Just nu ligger jag i min säng med datorn på magen och håret blött uppsatt i en turban på huvudet :P
Är rätt trött, men vaknar nog till när jag får i mig lite mat snart.
Klockan är snart halv fyra och idag har jag inte gjort så mycket, hämtade min kära mamma i Forshaga och körde henne sedan till gymmet. Eftersom att det är så fint väder så manade hon mig till att ta en promenad, och tror faktiskt de skulle vara riktigt skönt =)
NU, ska jag kolla på ett avsnitt utav förhäxad och sen ska jag fortsätta på min presentations video :P
Bye så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0