NATTINLÄGG...IGEN

Haha, det börjar bli en vana att blogga på natten xD
Tisdagen har passerat, och de hände lite småsaker...blev väckt vid sju för att bror min var sjuk så han fick stanna hemma, han sov till klockan ett vilket var sköntm för så kunde även jag sova XD
Hämtade mamma på jobbet vid klockan två, sen drog vi till polisen och ordnade ett nytt pass =)
Nu är det bara att vänta på att de kommer, så jag kan ordna med de flesta papper, och skicka in dem.
Imorgon är det onsdag, lillebror är fortfarande sjuk och sover inne hos mig, så söt han är!!! =)<3
Hoppas på att kunna sova länge, men man vet aldrig med han ;)
Ska även försöka få ordning på camen så jag kan fixa min video...annars får jag ta en kamera...måste ju få klart den nu tycker jag =)
Nu ska jag kolla klart på WWE Raw, yumyum, nu är det heta Randy Orton mot biffiga Mason Ryan, me like ;) och senare kommer min älskling John Cena ut ;)<3
Natti<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0