PLANER

Klockan är mycket, så detta blir ett snabbt inlägg :P
Jag måste ställa klockan imorgon, för ska ringa vårdcentralen och boka tid för hälsoundersökning, ska även ringa Cutural Care för att se till så att allt blir rätt :P
Sen ska jag lämna in min kamera, och kanske även mobilen, alla mina tangenter åker ju snart av xD
Måste även till optikern och kolla nya brillor, men vill att min Amanda ska me, så de blir när hon kan tror jag faktiskt =) På tisdag är syster tydligen ledig, så blir att dra med henne till polisen och fixa mig ett nytt pass och kolla upp polisutdraget som jag måste skicka efter, fyllde nämligen nyss i de, men vet inte om de blev helt rätt xD Så ska ringa CC och kolla upp de (y)
Nu tänkte jag att jag skulle ta nått litet och käka, sen måla mina naglar <-- ja allt kanske ni inte vill veta XD menmen.
God natt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0