SEG UPPDATERING

Idag kom syster in till mig och klagade på att jag aldrig uppdaterar bloggen xD
Så nu tänkte jag bara uppdatera lite och säga att jag fortfarande lever.
Igår var jag på hälsoundersökning, vilket gjorde mig 936 kronor fattigare -.-
Menmen, de måste blir gjort så =)
På au pair fronten är jag inne på min tredje matchning, ingen jag är intresserad av, men får se om hon hör av sig =)
Nu ligger jag i sängen och lyssnar på lite musik, gammalt som väcker minnen, och även lite nytt.
Idag har jag vart med kusin på skolan och han hjälpte lite med bilen, eller ah försökte sitt bästa iaf =)) Tack för de.
Senare blev det att hämta Amanda på jobbet och åka med henne, bror och syster till Toys R us och köpte ett par Heelys som jag ska testa imorgon :P
Efter de lämnade vi Lucas och Mikkiz hemma och jag och Amanda drog till Bergvik ett tag. Blev sen till Amanda och nörda lite, som bara vi kan ;)<3
Nu ska jag kolla på lite youtube klipp :D Mer inlägg kommer!!
Och jag ska bli bättre på att uppdatera...lovar :)
Japp, såhär bra kommer jag vara efter lite övning...ahahhahah, ajah dagens skämt xD
Jag kommer trilla på röven baa xD
Två rör med blod fattigare då =) har inga problem alls med sprutor och sånt.
Ärligt talat så tycker jag om lite smärta xD lite knäppt kanske, men men ^^
Vi gick till Zoo butiken som vart bredvid toys R us och kollade på fiskar och fåglar.
Amanda försökte ta kort på fåglarna, men när hon gick till dem så flyttade dem sig hela tiden XD ahaha, såg lite roligt utnär hon fick gå fram och tillbaka flera gånger =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0