SÖNDAG

Sista dagen på denna vecka då.
Inget speciellt har hänt alls i veckan, eller helgen, buhu xD
Var till Bergvik en snabbs med syster för att köpa ett skrivblock där jag kan anteckna allt som har med au-pair mojjen att göra :P Sen ska jag leta efter en bra mapp där jag kan ha alla lösa papper (y)
Nyss käkat mat och ska ta bilen till mamma med syster och kolla på kläderna vi beställt, och flytta ut de sista från vardagsrummet. Golvet ska bytas på grund av vattenläcka, så kan inte vara hos mamma förns de är klart...
Klockan sju blir det bingolotto som vanligt på söndagarna ;D hoppas på att vinna stort idag ;)
Senare är de även Big brother vilket jag inte får missa, hoppas på att Katerina åker ut idag.
Skriver säkert mer senare om jag hinner.
Bye så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0