21 ÅR I USA

Som alla vet så är det 21 år som gäller här i USA, det är DÅ man kan gå ut och festa.
När jag var 19 år lämnade jag Sverige, fyllde mina 20 år här i USA efter en vecka...och snart blir jag hela 21 år !
Att jag missade systembolags debuten med ett år har känts lite jobbigt, att inte kunna sitta på en uteservering och ta en cider eller en drink i de varma och härliga vädret har vart tortyr. MEN, efter ett års väntan så kommer min stora dag ske i San Diego den 3 maj...även fast jag måste vänta lite över en vecka för att verkligen fira dagen i Vegas, så kommer de hela vara underbart. Det kommer vara värt att ha lämnat Sverige innan min "systembolags dag"...hoppas jag ;) Har ju ingen aning om vad som väntar.
Under mitt år här så har jag alltså aldrig gått ut på krogen...eller ah, de var en lögn, var på en midsommarfest i NYC, så den helgen blev de party och illamående xD Sen vart de nyår när jag och massa andra brudar drog till Kanada, och några få partyn hos en kompis. Annars tror jag inte att de vart nått party för min del...och JA, jag saknar de...men de är nog mest för att jag inte KAN och FÅR göra de här...då tänker man mer på de.
Nej, jag ska inte klaga, jag är hemma om 40 dagar, då får jag göra vad fan jag vill =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0