ARBETSLÖS!

Jag har nu fullbordat mitt år som au pair, och det betyder att jag nu är arbetslös!
Lite konsigt känns de, men än så lämnar jag inte min underbara familj.
Har en helg framför mig som ser ut ungefär såhär: Båda dem stora pojkarna har sina första baseball matcher imorgon, och jag ska vara där och kolla på mina godingar och heja på. Måste även köpa in lite saker som behövs till på söndag, då jag har min avskedsfest. Måste även passa på att skypa med Amanda, blir säkert skype med familjen med, som vanligt =)
Jag har redan börjat rensa och packa ner mitt rum, men de blir mer av de i helgen. Jag måste även fixa med kartor, biljetter och skriva till våra hostel. Ja, jag har en hel lista som jag ska kryssa av :P
Ska även fixa kopior till min värdfamilj och fixa ett schema så de vet vart vi håller hus...jag känner mig så mycket tryggare att ha dem som hjälp om de kör ihop sig eller något.
ARBETSLÖS...ojojoj, de låter inte så bra...hoppas på att kunna ändra de när jag kommer hem!!
Jag är sjukt trött nu, så blir nog att mysa ner mig i sängen med en film.
Kolla in mitt fina självportätt...jag är världens dåligaste på att måla..jag vet xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0