AVSKED!

Min avskedsfest blev väldigt lyckad, väldigt glad att så många kunde komma.
Riktigt trevligt vart de att bara hänga en sista gång med en del av gänget...jag kommer verkligen sakna alla :(
Tack så mycket sägar jag till alla som kom =)
Mina små pojkar var väldigt söta, som vanligt!
Dock vart min femåring lite deppig när han kom tillbaks efter att ha köpt glass, jag trodde han hade ont i magen...
När min värdmamma kom ner efter att alla hade gått så sade hon att han hade börjat gråta innan han gick till sängs. Jag förstod inte varför, men sen sade hon att han grät för att jag ska åka hem :(
Min busunge, blir så ledsen när han säger sådant, desamma efter nattens kommentar...kommer bli så svårt att lämna mina ungar asså !! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0