DISNEYWORLD

I fredags kom jag och min värdfamilj hem från Orlando Florida. Vi spenderade fyra magiska dagar i Disney World, det vart en av de bästa tiderna jag haft under mitt år här i USA.
Jag har inte några bilder på datorn just nu, så lägger upp dem imorgon kväll =)
3D shower med vatten och doft efekter, disney figurer, slottet, parader, shower och en massa annat bjöds på i de fyra parkerna. Första dagen spenderade vi på Epcot, en park där dem har olika länder uppsatta, ja dem hade iaf Norge. Det var nära nog de :P Dem hade svenska kakor och godis, yumyum =)
Andra dagen blev det poolen innan vi drog till Animal Kingdom, kollade på en kort show om Lejonkungen, åkte på en liten safari och lite annat.  Tredje dagen, och Magic Kingdom vart parken för dagen, med de kända slottet och en kort broadway liknande show med Skönheten och Odjuret. Sista dagen...och sista parken, Hollywood Studios. Rolig park med Rock 'n rollacoaster och the tower of terror, två av de roligaste "karuseller".
Tänkte att jag skulle skriva med om upplevelsen i Disney, men nu är det sent och det är dags för sängen. Skriver mer imorgon kväll, då jag även lägger upp bilderna =)
Jobb imorgon, så dags att gå och lägga mig. Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0