LOS ANGELES

Nu börjar de närma sig, om 18 dagar så lämnar jag min nuvarande bostad i West Simsbury, CT för att åka på en välförtjänt semester!! Hela 20 dagar på resande fot...de kommer bli underbart =)
Har verkligen sett fram emot de hur länge som helst nu, och snart händer de! Mitt och Amandas andra stopp på vår semester är Los Angeles, fem och en halv dag kommer spenderas där.
Det har vart lite svårt att plander just LA delen av semestern, men här kommer ett ungefärligt schema :P

7 maj: Vi anländer klockan 14.00 i LA, tar oss till hotellet. Strandhäng eller shopping blir det väll, och sen tycker jag att vi ska ha en chillkväll =)
8 maj: Universal Studios
9 maj: Disneyland
10 maj: California Adventures
11 maj: Upptäcksfärd på Hop on, hop off buss igenom LA.
12 maj: Bussen även denna dagen, och kanske Universal igen om vi känner för de =)
13 maj: Vi drar till VEGAS !!!!

De kommer säkert inte se ut exakt såhär, men ungefär =) Vi har nämligen köpt biljetter till Universal Studios, och när vi köpte på nätet så fick vi en extra dag gratis, så om vi känner för de så kan vi dra dit igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0