SLEEPOVER

Just nu ligger jag nere i barnens lekrum på en uppblåsbar madrass med två sovande små pojkar.
Redan i November hade jag lovat en av lillpojkarna att vi skulle ha en övernattning tillsammans, men de har aldrig blivit av. Så jag tänkte att detta vart sista möjligheten till att göra de. Film och popcorn vart de...riktigt trevligt!
När de kom till att sova så gick de ju sådär...pojkarna ville inte ligga bredvid varandra, och den äldsta tyckte att vi låg för långt bort..så min lösnins blev att jag lade mig emellan dem två..på en av madrasserna. Ehm, jag vart alltså tvungen att ligga på sidan med armen runt den lilla och jag kunde inte röra mig alls xD Det som dock värmde lite extra var att min femåring lade sin hand på min hand och sade:
- Don't leave us...ever.
Aaaaawe, min goding de! <3
Sen somnade dem båda och jag kunde ta mig loss för att gå över till min madrass...nu är problemet bara att dem har mitt täcke, och jag har deras pluttiga filt :P
Får se hur det går att sova...dem kommer säkert väcka mig klockan sex....buhuu!
Ååh, dem ser ut som riktiga änglar nu...och deras snoozande är så sött =)
Kommer verkligen saknar mina busungar.
Nej, nu ska jag nog lägga mig...eller testa kolla på film, jag vill inte väcka dem ju =)
Natti !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0