TVÅ VECKOR KVAR

Nästa vecka är det Spring Break för mina små killar, så de betyder att dem är hemma hela dagarna -.-
Jag hoppas verkligen att de blir bra väder så att dem inte sitter inne hela tiden. Min värdmamma pratade om att vi kanske kunde gå på zoo...de hoppas jag verkligen. Den veckan kommer bli min näst sista jobbvecka :o Så de betyder att jag har två veckor kvar med jobb :o Det hela känns konstigt, och ledsamt, men jag försöker att inte tänka på de. Jag ska ta vara på dessa veckor, och göra de till dem bästa!
Jag har redan börjat rensa ur mitt rum, lagt undan saker jag ska ge bort och saker jag ska ha med till CA.
Det börjar bli lite mycket nu i slutet, inte bara måste jag packa, rensa och städa...jag måste även göra klart en scrapbook som jag ska ge till familjen, och planera en avskedsfest här hemma, samt skriva brev...ojojoj :P
Måste även fixa en massa mer inför resemånaden som börjar snart...galet dethär :P
Men de kommer gå!
Nu ska jag ta och kolla på RuPauls Dragrace och vänta på att min värdfamilj ska komma hem från NY. Hoppas dem kommer innan tio så jag kan gå på bio med min tyske vän Elena =)
Natti Sverige <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0