WWE NÖRD!

Just nu håller jag på att nördar WWE, eftersom att jag kommit lite efter så måste jag ju komma ikapp.
Royal Rumble 2012 är det nu som gäller...undrar verkligen vilka som är med =)
Sitter och sörjer Zack Ryder efter att Kane misshandla honom brutalt :(
Min fining han =) Men han blir snart bättre hoppas jag <3
John Cena har tyvär tappat lite, men jag hoppas verkligen att han skärper sig! Efter att Edge skällde ut honom så hoppas jag verkligen att de vänder för min älskling :P
Randy Orton kom nyss tillbaks, wohoo...eller ah, han kom nyss tillbaks där jag kollar :P
Såg en liten snutt av Alex Riley...som jag verkligen saknar :o Varför kan han inte vara med mer :(
The Miz är ju fin att kolla på ibland, men han är ju så sjukt jobbig!!
Ted Dibiase är även lite ögongodis, me like!!
Jag började faktiskt kolla på Wrestling när jag gick i åttan tror ja...men när de slutade gå på Z TV, så kunde jag inte längre kolla på de. Så för över ett år sedan så började jag kolla på de igen, och min favorit var fortfarande kvar, nämligen John Cena. Så jag fastnade med en gång, och jag har inte tröttnat än.
Sååå, jag kan erkänna att jag enbart kollade i början för att vissa av dem såg riktigt bra ut...MEN efter ett tag så kom jag in i de hela och nu är jag helt fast.
Men, muskler, tatueringar och snygga ansikten gör det hela så sjukt mycket bättre ;) mohahahah <3
Många killar som får reda på att jag gillar wrestling blir lite chockade, men men...det är kul.
Nu ska jag fokusera på Royal Rumble matchen, och sen blir det sängen.
John Cena, my lööve <3 och Randy Orton my number 2 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0