BARN!

Denna helgen har det varit barn överallt här hemma hos pappa.
Anledningen...min lillebror fyllde fyra år i fredags!!
Så då kom Christels kompis med hennes familj till oss...dem hade tre barn med sig, två, fyra och sju år.
På fredagen var det bara familjen som kom, och på lördagen vart det dags för kalas.
Barn överallt var det kan jag lova xD Men det var skoj, och Lucas vart riktigt nöjd med helgen.
Höjdpunkten var när vi gav Lucas en rosa kjol och en docka...så sjukt bra reaktioner...fast Lucas hade ju inte så skoj precis :P
Annars var han rätt nöjd med presenterna tror jag, han ska ju ha ALLT från Star Wars nu, HEEEELT galen i det är han!!
Här är en bild på Lucas sjukt snygga tårta!!!
 Min lillebror tyckte inte om den rosa ballerina kjolen han fick av pappa xD
Detta var på morgonen, och han var trött som bara den...men jag kan faktiskt inte göra annat än att skratta år hans reaktion!
 
Sen fick han en Bratz docka...även den av pappa. Denna gången anade han något, eftersom att vi kallade in alla så dem skulle se när han öppnade de :P Sjukt rolig!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0