EN VECKA KVAR

Nu har jag en vecka kvar på EFI, och efter de så har jag ingen aning om vad som väntar...jag vet vad jag vill, men hur jag tar mig dit, de får vi se ;)
Igår blev det lite jobb i Folkets park i Forshaga, där jag stod i öltältet och sålde lite öl, vin och cider. Underbar kväll vart det, med mycket trevligt folk!! Till en början vart jag inte så peppad på jobbet, men så fort de drog igång så kände jag mig som hemma! Snowstorm och Smokie var helt grymma, älskade kommentaren:
- What do you call Swedish people? Swediens ?
Haha, så sköna så xD
Att okänt folk kan få en att må så bra är helt sjukt, alla trevliga kommentarer och feedback är underbart och jag blir så glad =) Sen kom ju även dem bästa, som faster Anki och mammi, moster Anso och morbror Mikael förbi...UNDERBAR kväll helt enkelt!! Stort tack till moster Mia som fixade med mig <3
Efter jobb i Putte i Parken och nu i Fif, så känner jag att en bartenderskola skulle sitta riktigt fint, men ska kolla upp lite mer vart jag drar ;)) Något varmt ställe blir ;)
Imorgon börjar som sagt min sista jobbvecka...som jag har just nu, så måste in i duschen innan det blir sängen. Men ska försöka bli bättre på bloggen, så vi hörs ;)
 
Natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0