HÖSTEN!

Det börjar nu bli lite kallare här i kära Sverige, och då är det dags att fixa lite varmare kläder!
Så nu beställde jag en fin fin jacka som jag hoppas ska hålla mig varm i höst.
Denna gången väntar jag mig varor från BonPrix.se...den segaste sidan någonsin att beställa från!
Jag försöker undvika detta ställe, just för att de tar så sjukt lång tid att få sin beställning :o
Tror det tog två veckor tills jag fick mina saker sist..men men, detta är vad jag nu väntar på:
Den vita är sjukt fin, och funderade starkt på den, men tänkte på att jag som inte är världens renligaste person...plus att jag har en lillebror som grisar på mig xD Svart passar nog bättre på mig då =))
Beställde även denna fina kreation!
Alla väskor jag har är svarta...BORING, jag vet :o Så därför blev det denna som ska pryda min srm ett tag framöver =) Ehm, tills jag tröttnar :P iiiih 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0