LILLEBROR OCH JAG

Dagen spenderades med lillebror, då han vart ledig från dagis för att dem tydligen hade stängt av någon anledning. Vaknade lite innan åtta, då blev det att göra oss klara för en cykeltur till tandläkaren med den lille plutten. Lucas vart riktigt dukig hos tandläkaren och efteråt sa han att han tyckte de var kul! HAHA.
Efter de, bar det av till Zakrisdals vårdboende för att lämna in mitt polisregisterutdrag till chefen på boendet. Jag hoppas på att allt går fort, och att jag kan börja gå bredvid så snart som möjligt. Det känns lite konstigt nu när jag inte gör ett dugg!
I alla fall, jag och Lucas bar av till Bergvik efter att ha kollat på några avsnitt av Teen Wolf. Jag fick i "uppdrag" att köpa byxor till Lucas, så blev samanlagt tre par byxor och två tröjor + en Star Wars mössa som han var så glad i!
När jag väljer kläder, så brukar jag bli nöjd...och han blir alltid så fin fin då ;) mohaha <3
 
Idag känns det som att jag bara käkat en massa heela tiden :o
Korv med bröd & drickyoughurt
Happy Meal på Donken
Kalopps & potatis
O'boy & Mackor
Popcorn & Cola
 
Fatta vad tjock jag känner mig!! :o
Imorgon bär det troligen av till mamma, inte vaert där på ett tag, så känner att de är dags nu =))
 
Fixade brors hår lite och klädde på honom de fina kläderna jag gav honom ;) Min charmprins <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0