LÖN OCH LITE SHOPPING

Idag tog jag en tur till IKEA där jag skulle köpa en spegel till mitt rum hos mamma.
På vägen i de stora varuhuset så hittade jag även prydnadskuddar och örngott, samt hängare.
Efter IKEA bar det av till mamma en snabbis för att fixa med allt, riktigt fint blev de, och nu fattas de bara lite smått till rummet innan det är helt klart =)
Kommer bli så bra!!
Min underbara mammi hade fixat med rullgardin i mitt rum, samt satte upp mina svarta gardiner, så det vart jag riktigt glad över! (tack mammi).
Jag hade nämligen ORANGA gardiner förut...så ehm, nu är jag glad att dem är borta xD haha!
Inte nog med att de vart IKEA shopping idag, jag beställde även två plagg från Nelly.com:
Denna gröna topp har jag kollat på ett bra tag nu, och nu fan är den MIN!
Får hoppas den ser bra ut på mig med bara :D
Sjukt fina är dem!!
Inte säker på att dem kommer se så bra ut på mig, men jag hoppas verkligen!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0