SÅ BÖRJAR DE OM!

Måndag...underbart tråkiga måndag!!
Så nu är jag arbertslös igen då...inte så roligt :o
Men Christel drog upp mig ur sängen vid tio, för vi skulle dra till Zakrisdal vårdboende där hon jobbar.
Vi pratade lite med hennes chef och kom fram till att jag behöver fixa polisregister utdrag, sen ska jag börja med att gå bredvid personalen, så jag lär mig lite av deras rutiner.
Det känns lite bra de iaf, eftersom att dem behöver personal nu, så är det ju bra att vara tillgänglig där =)
Så vet inte rikttigt hur jag ska göra med arbetsförmedlingen nu...ska man gå dit ändå eller inte??
Det bästa vore väll om man drog dit och kollade med dem hur man ska göra.
Jag har vart till banken och fixat så jag har ett sparkonto, så där har jag börjat sätta in lite pengar. Man måste ju börja någonstans...så jag kommer iväg någon gång!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0