Byte...

Jag som är en riktig serie nörd har idag kollat på...håll i er...FILMER!! woopwoop
Började med "Pitch Perfect", vidare till "Step Up: Revolution" och nu..."Magic Mike".
Detta är typiska "Izza filmer"...jag vet lixom innan jag sett filmerna att jag kommer älska dem xD
Pitch Perfect:
Trodde den skulle vara så mycket bättre, men kanske för att mina förväntningar var så höga som den inte blev lika bra. Fatta inte fel nu...den var riktigt bra, jag älskar filmer med musik i och vissa scener var helt grymma.
För mig så saknade filmen något, men vet inte riktigt vad...tror faktiskt att om jag kollar på den igen så kommer jag tycka om den så mycket mer =)
Step Up: Revolution:
Detta är nog min nya favorit i dansfilmer!! Så sjukt bra moves och såååå min stil!!
Låg typ och gapade under vissa scener...man måste se filmen för att fatta hur bra den verkligen är.
Första dansscenen utspelar sig vid South Beach...där jag faktiskt gått, så kändes sjukt att se de och verkligen känna igen de och kunna säga: - Där har jag gått!!

Eftersom att filmen är så grym så vill jag dela med mig av två av mina favorit scener:
Enjoy:
Magic Mike:
Jag ligger just nu och kollar på filmen, så kan inte säga vad jag tycker om helheten än...MEN, att det första man ser är Channing Tatums nakna rumpa är ju helt jävla underbart. Sen är de ju inge fel på Matthew McConaugheys kropp heller som man får se bland de första scenerna. Att de två är med, plus de heta killarna Alex Pettyfer och Joe Manganiello gör att filmer blir så mycket mer attraherande ;)
Det hela får mig att flasha tillbaks till min och Amandas tid i Las Vegas då vi kollade på de underbara killarna i "Chippindales".
Här är jag med mina älsklingar i Chippindales ;))
Amanda...min darling vill inte visas, så då blev de hjärtan ;) iih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0