ChickFlicks

Feel-good filmer som jag kan se om och om igen!!
Perfekt för tjejkvällen, eller tycka-synd-om-sig-själv dagarna ;))
Orkar verkligen inte skriva vad dem handlar om, men här kommer titel, bild:

Sorority Wars
Mean Girls stuk på de, men kommer så klar inte i närheten av hur bra Mean Girls faktiskt är =)
Absolut värd att se!!

Wild Child
Jag tycker inte alls om Emma Roberts, och denna film är inte den bästa...men den hamnar på listan för att det är en film som är typisk tjejig =)

She's the Man
Amanda Bynes är sjukt rolig, och i denna film är hon helt grym!

She's all that
En lite äldre film som alltid kommer finnas på min lista över bra chickflicks.
Det var ett tag sedan som jag såg den nu, men blir att kolla snart =)

It's a boy girl thing
Liknar Freaky Friday, men jag tycker att denna versonen är så mycket roligare och bättre. Just för att det är en kille och en tjej som byter kropp så blir det hela mycket roligare.

Aquamarine
Girlpower film som har de mesta, kärlek, fantasi, drama och komedi.
Fin film tycker jag =)

Picture This
Ashley Tisdale passar mest som bitchen Sharpey i HSM filmerna, men i denna rulle är hon faktiskt okej med =) Dem elaka tjejerna är usla, meeen det finns en riktigt snygg kille med, woop woop!!



What a Girl Wants
Söt och rolig film med en av mina favoriter...Amanda Bynes så klart =))


Love Wrecked
Hatar killen, älskar tjejen...tycker om filmen =)

Sydney White
Älskar denna film...repeat varning på denna =)

13 going on 30
En av de bästa komedierna jag sett!! Har väll sett den minst tio gånger...iiih. Så bra är den ;)

16 wishes
Inte världens bästa film, men perfekt för unga tjejer runt 15 år =) Jag själv är väldigt omogen och ibland känner jag mig som 15, så perf för moi ;)

Sleepover
Detta är en film som jag och syster såg tillsammans för ett tag sedan, denna film är sjukt ful...men den är så rolig...värd att se..aaah! =)

John Tucker Must Die
Riktig Girlpower film...denna gillar jag sjukt mycket ;)

Dakota Skye
Detta är en väldigt okänd film...vad jag vet iaf...men jag hittade den på nått sätt, och den är sjukt bra! En av mina favorit filmer faktiskt. Inte en typisk romantisk tjejfilm...men riktigt bra är den !!

Det finns många fler filmer jag vill tipsa om, men dem kommer väll någon gång =))
Nästa inlägg:
Film Serier!! woop woop!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0