Grattis Pappi!!

Klockan är nu halv tre på natten och det betyder att min älskade pappa fyller år!!
Stort grattis till honom.
Igår fixade jag och Christel pappas present, perfekt, och jag hoppas han gillar den =)
Men så klockan nio på kvällen så kom hon och sa att vi inte hade nått att ge honom på morgonen...det är ju vår lilla tradition, att man får en present på morgonen tillsammans med tårta.
Sååååå, jag som satt i pyjamas och blött hår fick byta om och köra ner till Bergvik för att fixa de sista till min älskade pappii. Hittade nått som jag vet att han kommer gilla, bra Izza =))
Soe, nu ska jag alltså lägga mig och sova, vänta på att bli väckt av bror min och Christel.
Idag kommer bli en trevlig dag...dagen innan Julafton!! woopwoop <3
Hihihi, en gammal bild på min väääääldigt skäggiga pappi =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0