Julafton snart!

Dagen är snart här, och de senaste dagarna har vart helt galna!!
Jag inser att jag har lagt ut mycket mer pengar än planerat...meen det är såhär att jag tycker faktiskt om att ge på julafton...jag har ingen aning varför...men vill väll visa att jag bryr mig om mina kära (a)
Ajah, de blev som de blev och jag hoppas att dem blir glada.
De senaste två dagarna har jag packat in hur mycket julklappar som helst, Christel har öst de mesta på mig, och jag tycker verkligen om att göra de...de är en speciell känsla att sitta och packa in julklappar faktiskt =)
Ska berätta om min jul i USA imorgon...eller ah, senare idag. Måste sova nu så!!
Men men, får se om jag hinner skriva imorgon =))
Byebye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0