SJUKA DAGAR

Att vara sjuk är inte kul alls...de enda bra med de hela är att man kan ligga i sängen hela dagen och bara kolla på film utana att folk är på en om att man måste upp och göra nått om dagarna...
Igår natt var värsta natten någonsin...mådde så sjukt dåligt, oh sov inte mkt alls :/
Detta och lite till har jag hunnit med under ca två dagar:
Säsong 11 utav The Simpsons, Jersey Shore säsong 4, Laguna Beach säsong 1 & 2 och jag har nu börjat kolla på The Hills.
Jag ligger nu och drygar i sängen och väntar på att pappi, Christel och lillebror ska komma från farmor med hennes underbara köttbullar och makaroner =) yumyum!!
För att inte dö utav tristess så ligger jag och skriver olika film listor. Jag får ibland frågor om bra filmer, och tänkte att jag skulle göra olika listor, och samtidigt kolla upp endel filmer...nu när jag ändå har så mkt tid till de -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0