X FACTOR USA!

X Factor Sverige är över, så jag gick över till USAs version utav programmet. Jag var tvungen att kolla för att Britney och Demi är med och är domare.
Jag måste erkänna att jag kollade faktiskt i början, men när de började med live framträdanden så hoppade jag över allt förutom det underbara bandet "Emblem 3". Så sjukt söta killar, och bra är dem mee!!!
 Här är deras första audition:
En original låt som är skriven utav en av killarna.
Här är deras första live framträdande, som jag ÄLSKAR!!
Just nu är dem i topp 4 i X Factor, och jag hoppas verkligen att dem kommer till finalen. Från första plats till tredje plats så skiljer tydligen bara 1% av rösterna...!
Jag är ett fan iaf, you go guys <3
woopwoop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0