FYRA MÅNADER KVAR...

Kom nyss hem från Starbucks, varje tisdag träffas au pairerna i min grupp där för att umgås och så.
Sååå, jag pratade med min LCC idag om mina tre credits som jag har kvar att plugga. Under mitt år här, så måste jag nämligen läsa sex credits, vilket summeras upp till ett antal timmar. Så, jag har fyra månader på mig att göra mina tre sista, och jag måste ha mitt bevis innan min sista arbetsdag, detta gjorde mig lite orolig...men nu har jag kollat upp, och de kommer gå så bra såååå!!
Så idag på Starbucks så har jag vart lite hängig och trött...som alla märkte xD
Men efter att ha kollat upp, så kommer allt ordna sig.
Sen ska jag även ringa och prata med CC och se om jag och min kära mammi kan ta samma flyg hem till älskade Sverige! Jag kommer hem innan sommaren, så det blir en Svensk sommar för mig!! Woho!
Det tråkiga är att jag börjar känna av att jag snart ska lämna min värdfamilj, och de blir lite jobbigt ibland...barnen är som mina egna bröder...idag sa min femåring att han älskade mig !! Hur söt är inte han !! Jag är även hans bästa vän, och han är min säger han, så passa dig Amanda ;) <3
Jag har börjat göra en lista på saker som jag och mammi ska göra i NY, när jag är klar med den så ska jag kolla upp saker i San Diego, LA och Vegas som jag och Amanda ska hitta på ;) yumyum!!
Men nu härnäst, så siktar vi mot Orlando ! Kommer bli hur kul som helst!
Nu håller jag på att somna, så natti natti !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0