KONSTIG KÄNSLA

Gick nyss in på min Cultural Care au pair sida för att kolla om något hänt, och jupp...de hade de.
Jag kan nu skicka önskan om att boka mitt flyg hem...
Jag har väntat på de ett tag nu, men nu när de väl hände så känns de så sjukt konstigt...jag vill inte lämna min värdfamilj nu!! :o Jag försöker att tänka på de posetiva...att jag kommer hem till MIN familj och mina vänner!!
Att lämna alla underbara personer här kommer vara så sjukt svårt, men jag hoppas verkligen att vi kommer hålla kontakten! Igår vid matbordet så frågade min värdpappa barnen om dem ville åka till Sverige någon gång. Aawe!!
Min femårings svar: - But I don't know any swedish!
Han är nämligen rädd för svenskar, alla förutom mig xD hahha, goa unge :P
Imorgon ska jag prata med min värdmamma om mitt flyg hem, så kanske kan skicka in min ansökan redan imorgon. Då kan min älskade mammi boka sitt flyg till och från NY med ;)
Mammi kommer nämligen och hämtar hem mig =)<3
Nej, nu ska jag upp och duscha och se på "Revenge".
Natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0