POKÉMON

Lång dags  jobb idag -.-
Började klockan halv nio, och jag jobbar än :o Klockan är nu halv nio på kvällen!!!!!
Idag har inte vart den bästa dagen, som jag hade förväntat mig av fredagen den 13de :/
Jag känner mig lite smått deppig faktiskt, jag hoppas att de blir bättre efter helgen...inte för att jag ska göra något, men förhoppningsvis får jag sova...något jag inte gjort på en vecka nu :(
Sova, skypa och kanske komma ut lite...japp de låter bra för helgen.
Eftersom att jag inte har en bil här så kan jag inte hitta på saker med mina au pair vänner...suger rätt hårt!!
Men men, de gör att jag sparar mer pengar till Orlando och min resemånad.
Just nu sitter jag med dem två äldsta pojkarna och kollar på Pokémon...uuh vad nostalgi! Jag minns när min kära kusin var väldigt intresseras av de, som alla andra småkillar var när de kom ut. Nu älskar min äldsta programmet, och de små sakerna :P
Vart sjukt galet när jag fick reda på att min bv Amanda diggar de ;) söt <3
Nej, nu ska jag ta och försöka planera min resemånad ytterligare.
Ser sååååå fram emot allt som händer i Maj månad...kommer bli galet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0