CIRCUS

Imorse vaknade jag och syster med lite dunkande huvuden efter en händelserik utgång.
Vi hade inte mycket tid på oss innan vi var tvungen att dra till Bergvik för att köpa ännu en biljett till Circus Scott. Tyckte att syster borde följa med, och de gjorde hon :D
Showen var bra, jag har sett bättre, men jag tyckte om att dem hade väldigt mycket riktat mot barnen. Lucas började blir lite trött vid vissa delar, men när "Bamse" och hans vänner kom ut så vaknade han till :P
Att en elefant kan stå på frambenen hade jag ingen aning om, de var första gången jag såg de, och de var rätt coolt. Sen tyckte jag om trampolin hopparna...eller vad man ska kalla dem :P Dem var riktigt braaao !
Kunde inte ta några bra bilder, men här kommer några iaf =)
Filmade för de mesta, men orkar inte lägga upp (a)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0