FESTIVAL JOBB

Att jobba på en festival har jag alltid tyckt verkade intressant, men jag har aldrig riktigt tänkt mer på de...
Så igår ringde faster Anki och frågade om jag skulle kunna tänka mig att jobba i Putte i Parken.
Festivalen som börjar imorgon här i Karlstad med en hel del artister...som en av mina favoriter...Gavin Degraw.
Jag tvekade inte att säga ja...jag hade ingen aning om vad jag skulle få göra..eller om jag ens skulle bli ringd, men efter ett tag så ringde Maria och sa att jag skulle sälja öl. Låter riktigt bra, men mmer information kommer jag att få senare när hon pratat mer med folket som håller i de hela. =)
Hoppas på att de kommer bli skoj iaf!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0