HELG - JOBB

Denna helgen är nu bokad med jobb på lördag och söndag, rätt skönt eftersom att jag nu REDAN är sjukt pank :o
På lördag åker jag till Forshaga där jag ska sälja öl tillsammans med moster Mia under Forshaga Festivalen...tror jag att det är iaf :P
Sen ringde Cultural Care idag och frågade om jag ville stå och prata och berätta om mitt år på söndag..och visst säger jag ja till de. Får inte alltför mycket pengar för dessa jobb, men de ser bra ut på mitt CV, och jag sitter inte hemma och ruttnar iaf. Hihih
Blev även en hel jobbdag idag, skönt de!
Just nu är jag trött efter en "lång" dag med jobb, så ligger och kollar på "The 4400" och dricker Cola.
Rätt gött...och lat, jag vet ;)
Nästa vecka blir de jobb med min lilla sish ;) Får se hur de går, mohaha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0