THE 4400

Just nu är jag fast i TV-serien "The 4400" som sändes mellan 2004.2007 och det betyder att det finns hela fyra säsonger av serien. Jag minns att jag började kolla på serien när den sändes på TV, men tröttnade efter första säsongen...vet inte ens om jag kollade på alla. Minns heller inte hur jag kom att tänka på denna show, men på något sätt hittade jag den och tänkte att det var dags att kolla klart på den. Första säsongen gick fort att kolla på, och nu har jag gått igenom mer än halva säsong två.
Serien handlar om 4400 personer som försvunnit mystiskt under ett antal år, och helt plötsligt dyker dem upp från ett ljusklot..som släpper ut dem alla. Dessa personer har alla en speciell individuell "gåva", som tankeläsning, kunna se in i framtiden, läknin och massa annat. Senare får man reda på att dessa personer blev bortförda av framtida personer och sen tillbakaskickade efter att dem "jobbat" med dem.
Det hela låter lite udda när man inte sett de, men börjar man kolla så är det svårt att sluta...för man måste ju veta vad som händer med personerna =)
Serien är inte dålig, men inte bäst heller...sju av tio får den av mig...än så länge!!
Fina pojkar, mystik, drama och romantik...det är så de ska vara i en serie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0