BILDER - SAN DIEGO IGEN

Tillbaks i San Diego, och där stannade vi ytterligare fem eller sex nätter.
Mer galet folk, krogen, poolparty, icing, beerpong, bakfylla, smirnoff ice, vodka sunday, tequila, naket, spya, fylle jenga och en massa annat skoj bjöd San Diego på ännu en gång =)
Här kommer lite mer bilder från San Diego:
När vi fått vårt nya rum så såg jag denna skylt..jag och Amanda hade ett gott skratt...No running around naked...jupp, så gick de med de xD
Vår egen minikyl...yeeeeho :D fyllde upp den med en gång =)
Josh vart rätt dragen när vi kom tillbaks xD ahahahah, de hade vi roligt åt :P
Vårt fina rum :D
Man ska vara lite försiktig med att välja "dare" när man spelar drunk jenga och får en kloss där de står "truth or dare" på. Sam fick att han skulle raka lite av håret xD hahah :P
Jag vart väldigt sugen på Taco Bell en dag, och fick Amanda att bli pepp nog att vilja prova de, sååå...vi tog en taxi för att komma till de närmsta Taco Bell som låg en bit bort...det vart en lite dyrare taco än vanligt..men de vart värt de ;) Efter att ha åkt över en lång bro så var vi framme i fina Coronado där vi stannade ett litet tag.
Se så glad jag är...jag och min kärlek. Taco Bell <3
Bron över till Taco Bell xD
Downtown San Diego..där vi "bodde" <3
Jag och Amanda hittade vårat framtida hus i Coronado =) Jupp, snart flyttar jag xD
Vår resa fortsatte sedan till Las Vegas den 15de Maj, för att fira Amandas 21 års dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0