BILDER - SAN DIEGO

På min underbara resemånad så anlände jag och Amanda på San Diego flygplats den 2 maj.
Efter att nästan gått förbi Amanda på flygplatsen, ehm, jag kände inte riktigt igen henne xD
så tog vi en shuttle till vårt älskade hostel i "the gaslamp district" som blev vårt hem under en tid fram över.
Vi delade rum med två danska tjejer och en australiensk kvinna.
Under vår första tid på San Diego så hände en hel del faktiskt...men allt kan jag ju inte säga :D
Kan slänga ut några ord som beskriver vår första tid på "USA hostels - San Diego":
Smirnoff Ice, snygga britter, pinsamheter, snygga australienare, smirnoff ice, bakfylla, beerpong, shot, chugg a beer, rooftop party, shot, San Diego zoo, bakfylla, smirnoff ice, strul, bråk, samdusch, naket, smirnoff ice...och sen är det endel tomrum som man måste fylla i för att alla ska fatta, men kan bara säga att det vart helt AWESOME!
Träffade mycket roligt folk, hade en sjukt bra 21 års dag och jag vill verkligen tillbaks !!!
Här kommer lite bilder (tog typ inga), under den tiden vi var i San Diego först... =)
Enjoy:
Här är jag, första dagen..eller andra :P Sitter på vårt rum och "förfestar" innan de vart dags för oss att gå ner till tv rummet för att hitta folk xD Vart rätt dött tills dem kom hem från krogen, men vi hade skoj =)
Träffade först en kille som är från Sverige..eller ah, hans föräldrar är härifrån iaf, han kunde ingen svenska alls. Men va skojj att träffa honom. Sen kom de fler killar...några stod ut mer än andra. Blev lite svartsjukedrama redan första kvällen mellan vår käre "gangster" och Amanda och Josh, men ah..de ordnade sig...hahah xD Lite roligt hade jag åt de iaf =)
På min födelsedag drog jag och Amanda till San Diego Zoo.
Jag och Amanda delade på en liten burgare och pommed, yum yum ;)
Hahah, lite roligt att Amanda var nära på att köpa ett av dessa blocken...innan hon såg vad de stod xD
Eftersom att Amanda inte hade fyllt 21 vid denna tid, så vart jag tvungen att köpa all alkohol. Vi vart så smarta så att hon väntade utanför för att hjälpa bära sen...dock var jag inte så smart när jag köpte två av dessa söta 12 pack och skulle bära med mig en bit bort...plus att jag hade två sexpack i en påse med xD
Jag kan säga att de vart rätt tungt...och jag såg ut som värsta fyllot!! Ehm...
Detta är så dagen efter min födelsedag...solbrillor inne, yup...dem behövdes xD
Det tog ett bra tag för Amanda att få mig upp ur sängen den morgonen...jag ville verkligen inte -.-
Bakis vart bara förnamnet, och det gick inte över heller...förns vi började dricka igen ^^
Här försöker Amanda ta ett smygkort på en av snyggingarna på vårt hostel. hahah!

Senare på dagen hade jag dock laddat upp med mer och det vart dags för ännu en runda :) iiiih, när man är i San Diego ;) Visst ser jag pigg ut xD ahahaha, hade nog inte börjat dricka där !!

"Do you ever feel, like a plastic bag...cuz we do"
Jag och Amanda sitter i TV rummer och väntar på folk som är på krogen.
Vi fjantade oss som vanligt :D hihihi

Sen kom folket, och då blev de ehm...smoooooke xD
Amanda försvann med Josh och jag vart väll uppe som vanligt till fem på morgonen, iiih.

Jag hade kul i alla fall :D

Saknar mina tofflor xD Dem blev rätt äckliga efter att någon spillde cider i dem..haha, mina fötter luktade apa efter de asså :o Så vart tvungen att slänga. R.I.P

Roliga gänget..yuppyupp =)

Är ni i San Diego...bo på detta underbara hostel ;)
Så vart det dags för "Cinco De Mayo" och alla på hostlet skulle över till Tijuna, Mexico...och eftersom att mitt Visa hade gått ut så kunde inte jag komma med, så Amanda stannade med mig =)

Joshua...han på bilden över, lovade att köpa med en flaska med något gott till mig, men eftersom att han inte hann göra de så fick han dåligt samvete. Så han gick ut och köpte en pizza slice och en ris till mig...aaawe, så söt sååå =) hihi.
Sista dagen spenderades på stranden med några härliga grabbar. Det vart rätt kallt i vattnet och vågorna var väldigt höga, så jag ville då inte doppa mig. Vart dock i en liten bit iaf. Såg en säl långt ute med, och fick reda på efter att de troligen vart hajar där med då :o ojoj.

Jag, Alex och Amanda lämnade de andra två och gick längs stranden för att kolla läget lite =)
Jag och Amanda kom på en riktigt bra idé...vi gick nämligen före pojkarna på stranden, så kom vi på att om vi saktade ner så kunde vi spana in dem fina pojkarna lite...för ehm, antar att dem kollade på oss när vi gick framför. Så då stannade vi lite och lät dem gå före...finfin utsikt ;) mohahah

Har ingen aning om vilken dag detta är, men här är jag iaf ute med killarna från vårt hostel. Vi är på nått rooftop club party...minns inte vad stället hette. Men skojj vart de =) Amanda var "hemma" och hängde med J och annat folk tror jag.
Klockan halv fem på morgonen...när alla hade lagt sig för länge sedan, så skulle dessa två ställa sig och diska..hahah, var tvungen att ta kort på dessa hurtiga killar =))

Detta avslutade då våra första dagar i San Diego...sen tog vi bussen till Los Angeles.
Där spenderade vi bara tre dagar...och mer om de får du läsa om i nästa inlägg ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0